.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

جنبش جوانی

در روزگاری که فکر و خیالم درگیر مسائل مختلف بوده و در هرج و مرج  به سر میبرد ،  نمی دانستم کسی سرنوشتی برایم رقم خواهد زد فقط به یک نکته توجه ویژه داشتم که به قول یوسف پور برای ازدواج بخواهید و بسیار دعا کنید و همیشه این عادت را در زندگی تکرار کردم و امیدوارم ختم به خیر شود ، 

جوان تر که بودم نمی دانستم قشم (به قول اشتباه تایپی گوشی بعضی ها :))) فقط یک لحظه و یک اتفاق نمی تواند باشد ، سخت تر و پیچیده تر است تا به حال هم هرچه که برنامه داشتم بر مبنای عقل و منطق بوده و هست و سعی برآن هست که شروعی عاقلانه ، زندگی قاشمانه رو تجربه کنم در این راه عاقله چند چیزی هست که برام مشکل ایجاد کرده است و آن این است که شاید تفاوت های فرهنگی بریم دردسر ساز که نه اما کار را سخت کند و نکته دومی که بازهم ذهن را به خود مشغول کرده این است که ؛ نکند در زندگی و رفاه نسبی که قبل از ازدواج داشته است را به زندگی سخت و طاقت فرسا برایش تبدیل شود نمی دانم منظور از رفاه چه هست و چگونه هست اما از برآیند صحبتها حس خوبی به ذهن متبادر نمی کند اگرچه قشم :) مسائل را حل می کند اما این را نشنید بگیرد .

همیشه در زندگی از برخورد ها قاطع بر حذر بوده ام و راه حلی برای برگشت برای خودم فراهم میکردم و از مسیر های یک طرفه پرهیز می کردم اما خود را گاهی بین دوراهی هایی می یبینم که جز رفتن و حرکت به جلو فکر دیگری به ذهنم نمیرسد فاکتور های نگرانی ها از انتخاب فقط به شخص و شرایط خودم نیست بلکه بعضی اوقات از اینکه دیگران را با انتخاب به مخاطره بندازم و ترس عدم تکمیل و انجام کامل مسئولیت هم هست 

فکر هایی روزانه مدام مغزم را مثل خوره خورده ازجمله این که باید بعضی شرایط رو کمی متحول کنم یکی همین موضوع غیرت و تعصب یا موضوع پشتیبان و حمایت کردن سوم موضوع نحوه گفتار که گاها همه کوچک و بزرگ را به یک شکل خطاب می کنم و ملاک رفتارم با اطرافیانم معایب و مزایای که خودم به آنها داده ام هست .


نظرات 1 + ارسال نظر
؟ سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:43 ق.ظ

در شرف ازدواج هستید؟؟؟؟

سلام، تقریبا در ابتدای راه هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد