.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

و شاید آنها راست میگویند

راست میگویند که من فکر اقتصادی خوبی ندارم

راست میگویند تحمل حرف مخالف و نصیحت را ندارم

ارتباطات با دیگران صرفا رفاقتی ست نه کاری

زود رنجم و زود عصبانی میشوم

دلتنگی

امروز صبح رفتم حرم مدت ها بود دلم برای یه درد دل حسابی تنگ شده بوده   ادامه مطلب ...

روزهای پاییزی

 فصل های زندگیم به دنبال بهار است

ادامه مطلب ...

حج الفقرا

خیلی جالب است این سفر اولین سفر من بعد از حج به مشهد المقدس است شباهت های جالبی این سفر با سفر حج داشت که خاطرات حج برایم تداعی شد 

اولین اینکه در اولین نگاهم به حرم بیاد اولین نگاه به حرم امن الهی افتادم چقدر زیبا بود مسءول کاروان به ما گفت از ابتدا که وارد حرم میشوید به ما به نگاه نکنید وارد صحن که شدیم سجده میکنیم و دعا راز نیاز خود را استجابت کنید 

دوم اینکه روز پنجشنبه در یک نمازجماعت شرکت کردم شبیه به نمازی که در روضه رضوان مسجدالنبی خواندم ، بسیار تنگ و نفس گیر اما لذت بخش 

نقطه بحرانی

موضوعات متعددی برایم پیش میاید ولی بعلت ذیغ وقت قادربه نوشتن نیستم

زندگی ام ناخواسته و اما بعلت عدم برنامه و نبود نظم بهم ریخته، نمی دانم چرا و چگونه کمی این بهم ریختی ها را ساماندهی کنم اما در همین شلوغی نا منظمی ؛

بنظرم افکار انسانها در زندگی  ، مثل یک تابع سینوسی یا شبیه آن است از بدو تولد تا وفات شیب پیشرفت و توسعه عقلی و فکری و یا نه لزوما مالی ، مثبت ، منفی و صفر است که با توجه به این مطلب در بحث اعتقادی مذهبی این به شدت صادق است .

 انسانها در برهه هایی از زمان شیب تغییراتشان  به صفر میرسد که این موضوع علت تعقل و رسیدن به بلوغ فکری یا ذهنی کم کم مواجه میشود با انبوه سوالاتی که قبلا در ذهن ایجاد نگردیده و و سوالات کم کم به شکل یک معما در ذهن  رسوخ میکند هرچقدر تلاش برای رسیدن پاسخ به خرج دهد شیب ملایم همچنان مثبت می ماند و به نقاط بحرانی نمی رسد .