.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

باطنهای جلوتر از ظاهر

امشب دوست دارم از اتفاقات جدیدی بگم که در گذشته وقتی با آن روبرو میشدم احساسی میشدم و ناراحت که چرا کاری از دستم بر نمی یاد مدتی این اتفاق برایم افتاد و من بعد از آن فقط در ماتم بودم 

داستان از این جریان است که واکنش احساسی من ، نسبت به موضوعات کاری پیرامونم ، فقط بهمان چند ثانیه محدود میشود و سپس خیلی راحت فراموش میشود .


اشکال کار کجاست که  همیشه علاقه دارم مشکلات همان لحظه برطرف شود . البته این هم مشکل در من ریشه در شخصیت عجول من دارد ، درحالی مشناسم کسانی را که نسبت به مشکلات واکنشی نشان نمی دهند ولی شب روز در فکر حل و فصل مشکلات هستند باور نمیکند ، من هم همینطور که قبلا با خود تصور می کردم این افراد چقدر بی تفاوت و بی مسئولیت هستند اما بعد باز همیشه پشیمان از قضاوت عجولانه ...

تنها

این که دلم گرفته و نمیتونم دل بکنم ... دلیل دلتنگی من تنها فقط خود منم

تموم حرفامو باید فقط واسه تو بزنم

درگیر این دنیا شدم دنیای من محدود شد ... وقتی فراموش کردمت دارو ندارم دود شد

دوری من از تو فقط عذاب بی اندازه داشت ... بی خبر از اینکه نگاهت منو تنها نمیذاشت

هر لحظه که فکر میکنم این همه از تو دور شدم ... دوباره گریم میگیره دلم میگیره از خودم

همهمه ی این روزگار منو به تنهایی سپرد ... فکر زمینو آدماش از دل من یادتو برد

دوسِت دارم دوست داشتنم مهمتر از جونه برام ... این بدترین گناهه که از تو به جز تو رو بخوام

سخاوت دستای تو دنیامو میسازه هنوز ... با این همه گناهِ من آغوش تو بازه هنوز


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ترانه سرا : علیرضا پیروزی
آهنگساز : امیر قناد
تنظیم کننده : آرش قناد و کیارش پوزشی

http://www.guitarity.blogfa.com

لینک دانلود