.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

یادت باشد

من اصولا اهل مطالعه کتابهای رمان نیستم ،  مدتی پیش پستی درباره کتاب یادت باشد بگویندگی خانم لواسانی در پیج ایشان دیدم و حدودی از داستان و دلیل نامگذاری کتاب راهم متوجه شدم ، این موضوع گذشت تا سه شنبه شب نوزدهم اسفند ماه نود و نه وقتی داشتم با نگین صبحت میکردم، موضوع صجبتمان به آنجا رسید که من ابراز علاقه کلامی نمیکنم(البته بماند که چون محرم نبودیم حجب حیا اجازه نمیداد مستقیم بگویم ) آن شب مجبور شدم خیلی واضح بگویم دوستت دارم ،
صبح روز بعد که عید مبعث بود شروع کردم به گشتن در چتهایمان که کی من به او حرف دلم را زده ام،
رسیدم به اهنگی از بهنام بانی با عنوان دوستت دارم
یه لحظه خاطره ان کتاب و آن شهید به ذهنم رسید،  سریع خلاقیتم گل کرد و استیکر "یادت باشد "را ساختم ، بعد از چند دقیقه ....
به دلم افتاد کتاب را بخوانم و مدیونش نباشم از اصطلاحشان استفاده کردم ، لااقل کتابش را هم بخوانم بسرعت کتاب صوتی را به قیمت ۱۳.۸۰۰ تومان خرید و دانلود کردم همان روز حدود ۲۰ قسمت از ۶۰ قسمت را شنیدم

احساس کردم این رفیق با آرامش زندگی شان را برایم تعریف می کرد چه روایت قشنگی ، هر چند روایت به نقل از همسر او بود اما سادگی در نوشتار و خوانش زیبای خانم لواسانی مزید بر علت شد و حسابی به دلم نشست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد