.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

.: منــو این دریـا :.

...ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

پایه بالا

امروز من در 14 ماهگی خدمت به سر می برم ، در همان پلیس راه جنوب خوب میگذرد خدا را شکر گاهی وقت ها هم به شدت تکراری امروز من با خیلی ها خداحافظی کردم و تسویه خیلی از سربازان را دیدم میخواهم یادی ازشان کنم چون شاید سال های دور اسم شان از ذهنم بیروم برود:

حاجی خوش نظر که امشب میخواهم شیرینی همان تسویه را بگیرم ببرم برای بچه ها

سالمی زاده که خیلی با هم دونگ شده بودیم

حاجی رستگار

ارزه

بیدرانی با آن بیلم بیلم کردم

کارگر با آن سادگی اش

تنها با آن اخلاق دوست داشتنی اش

آن رضایی با صداقت زیبایش

همه میگذرندو میروند مثل برق...

عمر من هم همچنان میگذرد

این دوره  خیلی سخت ، اما زود گذشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد